2014. január 9., csütörtök

The end.

Hi, guys!

Nem is tudom, hogy kezdjem. Nem akarok sablonos lenni, de gondolom már sokak felfogták már csak a címből is, hogy mi lesz ezzel a bloggal. Sajnálom, tényleg igazán, de nem éreztem olyannak, mint a másik (Unforgettable, Starry sky) blogjaimat. Ezt úgy értem, hogy nem írtam nagy örömmel, és talán félig azért is, mert tudtam, hogy nem reagálnátok az egészre. A többi ok meg az én dolgom, és nem hiszem, hogy mindent meg kell magyaráznom, ha tudnátok az okát, akkor sem változna semmi. Nem akarok hosszú szöveget írni, és bár elég nyálas lett, nem ez volt a szándékom. Nem is tudom, mit mondjak még. Sziasztok!

Have a nice day!Xx - Dorothy

5 megjegyzés:

  1. But why?:'(( I loved this blog. I hate you Dóri!

    VálaszTörlés
  2. De azokkal miért nem törödsz akik kommenteltek ??? Ne azokaért írd akikért nem kéne és nem olvassák ! Hanem azokért aki k szeretik ezt a blogot.. Biztos az a 32-feliratkozo is véletlen tévedt ide.. xx

    VálaszTörlés
  3. NEEEEE! Légyszíves ne! Imádom a blogodat. Kérlek folytasd! Kérlek, kérlek, kérleeeeeeeeeek! *-* xoxo

    VálaszTörlés
  4. Légyszi ne ez akedvenc blogom :(

    VálaszTörlés
  5. Pls folytasd imádom a blogodat! Nem magyon kommenteltem még pedig egy tucat blogot olvastam már, úgyhogy ez egy történelmi pillanatnak számít! :D Szerintem folytasd mert nagyon jó a blogod! :DDD

    VálaszTörlés